online marketing

BLOG

Influencer marketing voor dummies

Influencer marketing voor dummies

Oprah Winfrey doet het al jaren, maar ook grote modebloggers als Sincerely Jules en zelfs artiesten als Rihanna en Cara Delavigne werken er aan mee: influencer marketing. Ze prijzen producten aan waar zij in geloven, die passen bij hun idealen of proberen awareness te...

Marketingstrategie = data + doelgroep + inzicht

Marketingstrategie = data + doelgroep + inzicht

Wat is een effectieve marketingstrategie? Marketeers hebben alle tools in handen om die op te stellen. Namelijk goede data, doelgroepfocus en inzicht. Aan de hand van deze 'formule' geven we je in dit blog de handvatten om te starten met de ontwikkeling van een...

Marketing en sales: een gouden duo

Marketing en sales: een gouden duo

Vorige week werd ik blij verrast door een e-mail van Bol.com. Ik zag een kleine selectie boeken die me stuk voor stuk interessant leken. De leukste heb ik besteld. Als marketeer herken ik deze vorm van e-mail marketing natuurlijk meteen: een slimme truc die mij...

5 Marketing Automation tips voor organisaties

5 Marketing Automation tips voor organisaties

Vorige maand verscheen op Forbes.com een artikel van Mathew Sweezey, Principal of Marketing Insights bij Salesforce. In deze blogpost delen we deze tips graag met jou. De tips gaan nadrukkelijk niet over argumenten waarom je marketing automation moet gaan gebruiken,...

Alles wat je moet weten over de Instagram Shadowban

Alles wat je moet weten over de Instagram Shadowban

Onlangs ontdekte we een nieuwe ontwikkeling op het gebied van social media. Instagram gebruikt namelijk een zogenoemde ‘Shadowban’. In feite komt het erop neer dat veel minder mensen jouw content kunnen zien door geblokkeerde hashtags. Niet iets waar je als marketeer...

Cookies: what are they and how do they work?

Cookies: what are they and how do they work?

If you struggle to understand what browser cookies are and what it means for you, as a user or website owner, then read further. In a series of blogs devoted to the topic, I attempt to shed light onto the changes in the policies surrounding the cookie use.

Act-On functionaliteit: Dynamic Form Section

Act-On functionaliteit: Dynamic Form Section

Act-On heeft een nieuwe productfunctionaliteit geïntroduceerd: Dynamic Form Section. Hiermee kunnen met behulp van “progressive profiling”, via Act-On webformulieren, gedurende de tijd betere klantgegevens worden verzameld en hogere conversies worden gerealiseerd....

Digitale marketing | TopTrends voor ondernemers

Digitale marketing | TopTrends voor ondernemers

Aan het begin van het jaar worden we overladen met de trends en technologische verwachtingen voor het nieuwe jaar. Ook wij hebben de ontwikkelingen op het gebied van marketing voor 2018 op een rij gezet in een eerdere blogpost. Als marketing specialisten schreeuwen...

Waarom een flexibele marketeer inzetten?

Waarom een flexibele marketeer inzetten?

Een belangrijk voordeel van het inzetten van een flexibele marketeer is dat je zelf geen tijd hoeft te besteden aan werving, opleiding en behoud van een medewerker. Een frisse blik op jouw bedrijf Daarnaast kijkt een ervaren marketeer met een frisse blik naar jouw...

B2B Marketing Trends 2018

B2B Marketing Trends 2018

Het jaar is alweer even onderweg. Het is echter nooit te laat om een blik te werpen op de B2B Marketing Trends voor 2018. Wij doen dat in dit artikel aan de hand van een Act-On blogpost van eind vorig jaar van Pam Neely. Handig om je marketingplan voor dit jaar aan te...

CONTACT

Heb je een vraag? Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Met het versturen van dit formulier bevestig ik dat ik akkoord ga met de opslag en verwerking van mijn persoonsgegevens door Cloudselling, zoals uiteengezet in de Privacy- en cookieverklaring.