Onze diensten

LEER JE KLANTEN KENNEN

Een data scan helpt jou om klantgedrag te anticiperen 

Anticiperen op gedrag

Gaat jouw klant links in plaats van rechts? Klikt hij vaker op button A dan op button B? Surft hij niet naar de pagina die je had verwacht? Dan moet je daar lering uit trekken door te anticiperen op dit klantgedrag en jezelf één vraag stellen: waarom? Het gedrag van klanten begrijpen is niet altijd makkelijk, maar brengt je wel verder en helpt je de doelgroep te bereiken. Anticiperen op klantgedrag betekent voornamelijk de klantbehoeften in kaart brengen. Want, ook binnen onze marketingwetten geldt: ‘de klant is koning’.

Klantgericht werken

Inzicht in data

Houvast door customer journeys

Vergroten van het groeipotentieel

Met Cloudselling anticiperen op klantgedrag

Bij Cloudselling begrijpen we het principe van de klant op de eerste plek zetten. En daar willen we jou ook bij helpen. Met de juiste inzichten, is het anticiperen op klantgedrag een stuk makkelijker. Wij adviseren daarom altijd om de volgende termen te omarmen en eigen te maken: marketing automation, big data, Google dashboards en funnel rapportages. Het is de sleutel tot het hoofd van jouw klant. Begrijp je de klant, dan is de weg naar succes een stuk zonniger.

Ja, ik wil een datascan

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Met het versturen van dit formulier bevestig ik dat ik akkoord ga met de opslag en verwerking van mijn persoonsgegevens door Cloudselling, zoals uiteengezet in de Privacy- en cookieverklaring.