Onze diensten

MAAK VAN JOUW LEADS KLANTEN

Breng marketing en sales samen door een sterk ingericht lead management proces

Lead management: maak jouw marketing inspanningen rendabel

Wel leads, maar geen sales? Dat kan, want leads staan niet per se gelijk aan sales. Helaas. Maar daar kan je wel wat aan veranderen! Een b2b lead management proces dat uitgedacht is van begin tot eind, is de eerste stap om doelgericht met leadgeneratie aan de slag te gaan. Het uiteindelijke doel? Marketing qualified leads binnenhalen en omzetten naar sales qualified leads. Een proces waarbij je gekwalificeerde leads ontwikkelt door middel van lead planning, nurturing en scoring. Kortom: met slimme lead management zet je de laatste stappen om jouw marketinginspanningen wel rendabel te maken.
v

Je kunt gericht jouw doelgroep benaderen

Je weet wat je leads opbrengen qua omzet

Alle marketingacties hebben een lead nuture plan

Je zorgt voor gestroomlijnde samenwerking tussen marketing en sales

SamenWERKEN AAN JOUW LEAD MANAGEMENT PROCES

Bij Cloudselling vergelijken we lead management in b2b met een soepel werkende marketingmachine. Jij beheert de machine, wij verzorgen de olie! Wij smeden simpelweg alle marketing radertjes die jij hebt verzameld – buyer persona’s, customer journeys, kanaalstrategieën, content enzovoort – aan elkaar. Zo krijg jij een helder inzicht in welk effect je activiteiten hebben en waarom. We geven je advies over de juiste lead management software en zorgen dat je met een strakke lead management-aanpak prospects die koel binnenkomen uiteindelijk als loeihete leads bij sales kunt afleveren. Klaar voor conversie!

Ja, ik wil meer leads

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Met het versturen van dit formulier bevestig ik dat ik akkoord ga met de opslag en verwerking van mijn persoonsgegevens door Cloudselling, zoals uiteengezet in de Privacy- en cookieverklaring.